ОРИГИНАЛНА ПАКОВАЊА ПРОИЗВОДА

Поред квалитета, сваки производ треба да има и друге задовољене критеријуме, како би његова продаја остварила профит. Један од критеријума је и паковање. Ова оригинална паковања требало би да задовоље и најрафираније потрошаче.

Слушалице које асоцирају на музички запис.

Шпагети „Њујорк“

Форма прати линију познате зграде Импајер стејт билдинг која је симбол „Жутог ђавола“.

Кобасице „Поркинсон“

Контраст на полицама трговина привлачи погледе купаца, наглашавајући енглески стил и богатство. Продаја је порасла вишеструко.

Оригинално паковање за колачиће из Јапана.

Веома живописнo паковање за влажне папирне марамице измислио  je дизајнер Хироко Сандерс.

Чаша вина је у облику лале. Мала паковања омогућавају вам да остварите више профита.

Воће које нас позива да пробамо пиће.

Кутија која личи на кошницу, мене асоцира на поштанско сандуче.

Свуда около пчеле које сведоче да је ово природан мед.

Шибица као и свака друга.

Није као свака друга, ова асоцира…

Ипак је упалило.

Пиће које вам помаже да сијате.

Оригинално јесте, а колико је паметно? CD који ће задовољити глад.

Врећице чаја са чамчићем. Деца обожавају овај чај.

Прибор направљен од природног маетријала.

Кога брига да ли је маргарин здрав, важно је да је паковање практично.

Кесе за вино… нее… ово су кесе…

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s