ЗАНИМЉИВОСТИ О ОЛИМПИЈСКИМ ИГРАМА У ЛОНДОНУ

Олимпијске игре у Лондону одржаће се од 27. јула до 12. августа 2012. године.

Лондон је први град у историји Олимпијских игара који ће организовати Летње олимпијске игре три пута. Овај град већ је био домаћин два пута, 1908. и 1948. године.

Организатори Олимпијских игара у Лондону веома су заинтересовани за екологију. Током припрема за Олимпијаду засађено је око пола милиона стабала дрвећа, 75 % свих објеката остаће да се користи за становање, а учесници ће користити метро, а не аутобусе. Највећи део отпада биће рециклиран, а део отпада кога је немогуће рециклирати, биће искоришћен у термоелектранама за производњу електричне енергије.

Стадион који може да прими 80 000 посетилаца, пројектован је као најлакши стадион до сада. За његову изградњу искоришћено је само 10 000 тона челика, што је за 75 % мање од олимпијског стадиона у Пекингу са прошле Олимпијаде.

За време Олимпијаде у Лондону, Мекдоналдс ће отворити највећи ресторан на свету који може да угости 1 500 посетилаца у исто време. Током Олимпијаде Мекдоналдс ће у Лондону имати три ресторана, а по завршетку такмичења, они ће бити затворени. Највећи део намештаја и опреме расторана биће рециклиран.

Лого Олимпијаде дизајнирао је Волг Олинс по цени од 400 000 фунти. Лого је више пута критикован, јер неки људи сматрају да личи на свастику. Представници Ирана су рекли да ће бојкотовати Олимпијаду, као и лого, јер им личи на реч ’’Сион’’, синоним за град Јерусалим.

Многи људи сматрају да маскота Олимпијаде делује веома застрашујуће и да не мотивише младе људе да се баве спортом. Маскота је направљена од ’’последњих капи челика’’ олимпијског стадиона, а организатори су одбацили идејна решења маскоте као што је стилизовани чајник, голубови на Трафалгар скверу, Биг Бен са рукама и ногама или паперјасти лав.

Организатор очекује рекордан број фотографија, снимака и извештаја са ове Олимпијаде. За време одржавања Олимпијских игара у Пекингу, Твитер је имао 6 000 000 корисника, а Фејсбук 100 000 000. Данас Твитер има 140 000 000, а Фејсбук око 900 000 000 корисника.

Егзибиционисти који истрчавају голи на спортске терене суочиће се са казном од 20 000 фунти. Ова казна није усмерена на голе људе, него првенствено на рекламне поруке које носе егзибиционисти на свом телу.

До краја јуна продато је више од 7 000 000 свих карата, што је око 80% карата. Најскупље улазнице коштају више од 2 000 фунти, а најјефтиније само 20 фунти.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s