КОМБИНОВАЊЕ НАМИРНИЦА ЗА ДУГ ЖИВОТ

Комбиновањем намирница у исхрани, ми побољшавамо наш метаболизам и лакше се ослобађамо сувишних килограма. Поред тога, појачавамо и имунитет, па тако смањујемо ризик од појаве разних болести.

Сок од поморанџе и овсена каша

Истраживање Министарства за пољопривреду САД-а  показало је да је комбинација сока од поморанџе и овсене каше  одлично средство за прочишћавање крвних судова и спречава срчани удар.

Суво воће и житарице

Суве кајсије, суве шљиве, суво грожђе и ораси нам дају  енергију током целог дана и обогаћују наше тело „добрим“ угљеним хидратима. Овакву комбинацију можемо јести за доручак или ужину.

 

 

 

Пиринач и поврће

Ове намирнице дају нашем телу максималну количину хранљивих материја. Нутриционисти препоручују да пиринач кувамо са поврћем, а могу се користити бундева, црвена паприка, шаргарепа, црни лук, празилук и друго поврће.

Риба и лимун

Месо риба попрскано лимуновим соком , поред доброг укуса, веома је и здраво. Витамин С из лимуна убрзава апсорпцују гвожђа, тако да је лимун добра комбинација са било којом врстом меса.

Шаргарепа и биљно уље

Витамини из шаргарепе, поред осталих добро познатих ефеката, имају и ефекат подмлађивања. Најбоља комбинација са шаргарепом је хладно цеђено биљно уље, јер се тада витамини из шаргарепе најбоље искоришћавају. Дан можемо започети тако што ћемо попити чашу сока од шаргарепе у коју смо претходно сипали једну кашичицу хладно цеђеног уља.

Кафа и кроасан

Ову комбинацију препоручили су научници са Универзитета у Барселони. У експерименту су користили функционалну магнетну резонанцу и открили су да ова комбинација значајно повећава активност оних области мозга које су одговорне за когнитивне функције и памћење.

 

 

 

 

 

 

Боровнице и грожђе

Ова комбинација је слична многим другим воћним комбинацијама, али поседује велику количину најмоћнијих антиоксиданата. Када се ове две намирнице користе заједно, онда се њихова вредност вишеструко увећава.

 

 

 

 

 

Воће и јогурт

Воће садржи много витамина и минерала, али се они најбоље апсорбују ако уз воће узимамо и јогурт.

Чоколада и јабуке

Јабуке су богате кверцетином, који има антиинфламаторна својства и смањује ризик од алергије, инфаркт миокарда, Алцхајмерове и Паркинсонове болести, рака простате и рака плућа. Када се комбинују кверцетин из јабуке и катехини из чоколаде, онда они спречавају тромбозу и побољшавају стање кардиоваскуларног система. Слична комбинација је и каша од хељде, кувана са луком. Није корисно љуштити јабуке пре јела, јер се онда лишавамо моћних антиоксиданата који спречавају рај јетре, дојке и црева. Јабуке је најбоље јести неољуштене, али би требало да их добро сажваћемо.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s