ОПРОШТАЈНО ПИСМО ГАБРИЈЕЛА ГАРСИЈЕ МАРКЕСА

9 thoughts on “ОПРОШТАЈНО ПИСМО ГАБРИЈЕЛА ГАРСИЈЕ МАРКЕСА

    • „Ако ти јаве, умро сам…
      а био сам ти драг…“
      Понекад се питам… кад оду драги људи… да ли плачемо због њих или због себе?

      • Kaliop,
        milion puta sam se to isto pitala… Placemo zbog sebe, uverena sam… dragi ljudi odu, a mi ostajemo kukavni, nesretni i liseni njihovog drustva i prisustva zauvek…
        😦

  1. Повратни пинг: ОПРОШТАЈНО ПИСМО ГАБРИЈЕЛА ГАРСИЈЕ МАРКЕСА « pletersjasmina

  2. Повратни пинг: ОПРОШТАЈНО ПИСМО ГАБРИЈЕЛА ГАРСИЈЕ МАРКЕСА « pletersjasmina

  3. „…Не бих рекао све што мислим, али сигурно бих мислио све што кажем…“

    Само узгред и без намере да „скрнавим“ Маркесове речи, ова бриљантна сентенца је један од Кантових филозофских постулата.

    Срдачно,
    С.Трифуновић

  4. Станимире, хвала што сте се јавили. Сматрам да сви „филизофи“, у изворном смислу, своје речи преплићу, допуњују, сукобљавају, па ми данас имамо тај океан мудрости. Срдачан поздрав!

Оставите одговор

