5 МЕНТАЛНИХ ПОДСТИЦАЈА ЗА БРЖИ УСПЕХ

Желите ли да направите позитивне промене у каријери и приватном послу? Да ли желите да будете срећни свакога дана? Користите 5 кључних фраза које ће вас довести до успеха.

Успех не зависи само од физичког рада, него је потребан и позитиван став. Амерички психолози тврде да ће сваки пројекат бити успешно реализован, ако често изговарамо ”магичну реченицу”.

Ја сам рођен да будем победник – победничка психологија је једноставна и веома ефикасна.

Знам како да сарађујем с људима – ово је веома ефикасна реченица, која нам помаже да лакше комуницирамо с другим људима.

Сигуран сам да све радим како треба – не постоји ништа ефикасније од поверења у сопствене одлуке и снаге.

Све је могуће – ова реченица манифестује нашу јаку жељу да усмерава енергију која ради на остварењу наших циљева.

Ја ћу остварити овај циљ – ако од самог почетка верујемо да ћемо успети, онда ће се створити околности да остваримо наш циљ.

Ових 5 менталних подстицаја могу бити велики покретач, ако их прво ми усвојимо, а онда их гласно изговарамо пред клијентима или колегама.

 

5 thoughts on “5 МЕНТАЛНИХ ПОДСТИЦАЈА ЗА БРЖИ УСПЕХ

  1. Mislim da nije poenta u tome da se sugestivno ubedimo da jesmo takvi i da možemo sve to. Poenta je da postanemo takvi ali da dozvolimo sebi i pravo da pogrešimo i ponekad budemo i neuspešni.

    • Овде се само даје један од многих путева до врха планине. Какви ћемо постати, то зависи од нас. Већ сам писао у једном коментару да је неуспех добар за нас, јер онда нешто научимо. „Нико није савршен, па чак ни ја!“ (стално ме критикује син да увек цитирам некога, па морам да смишљам сам) Неуспех је пут до успеха! Поздрав!

Оставите одговор

